1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem jest: ‘ZDZIASZEK” Damian Zdziaszek z siedzibą w 93-459 Łódź ul.Kuźnicka 7a ,NIP:7272659780 , adres email:biuro@e-fartuchy.pl , tel. 692475955
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT 23%).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
7. Przez wadę fizyczną należy rozumieć każdą niezgodność zakupionego towaru z umową.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą wysłania przez sklep meila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
5. Czas realizacji zamówienia – większość towaru posiadamy na magazynie i wysyłamy tego samego lub następnego dnia roboczego . W przypadku braku towaru na magazynie czas realizacji wynosi do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień z haftem do 14 dni roboczych . Zamówienia nietypowe, indywidualne przygotowywane pod klienta mogą wydłużyć się do 30 dni roboczych.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności . Pobranie lub przelew przedpłata
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku .
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej , inpost lub firmy kurierskiej DPD).
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
4. Firma „ZDZIASZEK” nie ponosi odpowiedzialności za pracę i pracowników firm kurierskich.
§5
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu ( Łódź ul. Kuźnicka 7a 93-459 ) reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towardo Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
7.Klientowi sklepu internetowego nie przysługuje prawo odstąpienia w przypadku dokonania zamówienia na towar nietypowy , przygotowany na specjalne życzenie klienta zgodnie z podaną przez niego specyfikacją taką jak w szczególności kolor obszycia inny niż w standardowym modelu, haft , nadruk, zmiana wymiarów standardowego modelu , niestandardowa tkanina ,niestandardowe dodatki (guziki , ekspres , napy i inne). Standardowe produkty znajdują się na stronie sklepu lub w ofercie
§7
Wymiana
1.Wymianie podlegają tylko produkty standardowe .
2. Koszt wymiany ( przesyłki )
pokrywa klient , z wyjątkiem sytuacji gdy wina stoi po stronie firmy „ZDZIASZEK” .
3.Czas realizacji wymiany trwa do 10 dni roboczych.
§8
Hafty
1.Koszt opracowania programu do maszyny hafciarskiej kształtuje się w wysokości 50 zł. netto niezależnie od jego skomplikowania , wielkości i ilości. Jest to opłata jednorazowa.
2.Koszt wykonania haftu na produkcie uzależniony jest od : skomplikowania , wielkości , ilości.
3. Zamówienie z haftem realizowane jest po uprzednim potwierdzeniu przez klienta wyceny i wizualizacji która jest bezpłatna.
4.Firma „ZDZIASZEK” zastrzega sobie prawo do odsprzedaży programu haftu . Opracowanie programu nie wiążę się z opłatą za koszt programu – program nie jest własnością klienta.
5.Każde zamówienie z haftem realizowane są tylko od 10 sztuk.
6.Zamówienie z haftem realizowane są do 14 dni roboczych , od momentu zaksięgowania się środków finansowych na koncie bankowym firmy.
7. Zamówienia z haftem czyli na indywidualne zamówienie klienta , jest zamówieniem niestandardowym i nie podlega zwrotom ani wymianie.
§9
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
§10
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§11
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.